Εστίαση στον πελάτη

Στην General Facility Management εστιaζουμε την προσοχh μας στην σωστh και οργανωμeνη επικοινωνία με τον πελaτη.

Αυτό θα οδηγήσει σε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, τόσο για τον πελάτη, όσο και για την εταιρεία μας. Κάθε επιτυχημένη υπηρεσία που προσφέρουμε αποτελεί για εμάς ένα βήμα προς την επίτευξη των στόχων μας.

image estiash ston pelath



1

Επικοινωνία

Σκοπός της παρούσας διαδικασίας είναι η καταγραφή των βημάτων που ακολουθούνται:
1.Προσδιορισμός και ικανοποίηση των απαιτήσεων των Πελατών
2.Έρευνα ικανοποίησης των Πελατών
3.Χειρισμό των παραπόνων των Πελατών.


2

Επαγγελματισμός

Οι διαδικασίες που ακολουθούμε για ένα επαγγελματικό καθαρισμό:
1. Ποιότητα
2.Τεχνολογία
3.Διαχείριση
4.Εκπαίδευση Επικοινωνία με τον πελάτη



Επικοινωνία με τον Πελάτη

01

Διευθυντής 

Ο Διευθυντής  είναι υπεύθυνος για την αποτύπωση της σωστής και τεκμηριωμένης εικόνας των αναγκών και των ιδιαίτερων απαιτήσεων του πελάτη.

02

Επόπτες

Οι Επόπτες Έργων είναι υπεύθυνοι για την διεκπαιρέωση της σωστής εξέλιξης των εργασιών και των υπηρεσιών που παρέχονται στον πελάτη.

03

Εργαζόμενοι

Όλοι οι εργαζόμενοι  είναι υπεύθυνοι για την ποιοτική υλοποίηση των υπηρεσιών που παρέχουν προς τους πελάτες και την αποδοχή παραπόνων από τους πελάτες.

Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Για να αποδεχτείτε τη χρήση των cookies, κάντε κλικ
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα και την πολιτική απορρήτου μας, παρακαλούμε κάντε κλικ ΕΔΩ